3 Haziran 2016 Cuma

renk renk saksılar


Evde yapmam gereken bir sürü işim varken aslında sonra yapabileceğim ama hevesle yapmak istediğim işlere bayılıyorum:) Saksıları da öyle bir günde boyadım.Evin hali toz duman.Ama ben saksı boyuyorum.Çok keyifliyim.Yıllardır kullandığım kahverengi saksılarımı boyadım.Her yerde renk renk saksılar var gözüm kalıyordu hadi masraf etmeyeyim evdekileri değerlendireyim dedim.Ponpon fırçayla akrilik boyayla boyadım.Çok zor bir iş değil zaten.Keyifli bir faaliyet.Yazın böyle renkli olmayı çok seviyorum bir de.Birkaç saksı daha kaldı onları da boyadım mı tamamdır.


Penye ipten paspas yapmıştım önceden.Onu yıkayayayım dedim.Bu narçiçeği rengi mint yeşilini boyadı biraz.Ben de acımadım söktüm.Gitti o kadar emek:( Bileklerim ne ağrımıştı öreceğim diye.İkisinden de sepet yapıyorum şimdi.Paspası daha açık tonlarda yapmak daha mantıklı galiba.Böyle boyama ihtimaline karşı.

7 yorum:

  1. Ben Saksı Delisi, çok sevdim:))Saksılarda ne var diye göz atınca, alyssumlar, ipek çiçeği, sakız sardunyası ve petunya gördüm. Aaa, yıldız çiçeğini de unutmayalım. Hepsi çok güzel. Keyifli balkon günlerin olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Sardunya ve yıldız çiçeğine bayılıyorum.

      Sil
  2. saksıların ayrı kahven ayrı güzel :) Balkonuna misafir olasım var :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar.
    Sevgiler:))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)