4 Mayıs 2016 Çarşamba

4 mayıs


Merhaba,
Bu tatlı soft renklerle bebek battaniyesi yapıyorum.Komşumuz sipariş verdi.Renk seçimini bana bıraktı bakalım beğenecek mi?


Bu dönem penye ipler çok popüler malum.Yüncüde görünce yine iplerin rengine aldanıp aldık 2 tane.Öykü 'nün odasına yaz için paspas örüyordum ama ipim bitti:( Devamını da hala bulamadım bulabilecek miyim onu da bilmiyorum.Örmesi zor gerçekten ama çok zevkli.Kollar ve el parmakları ağrıyor bayağı.Ben bir hevesle başlayıp akşam otururken 5-6 sıra ördüm.İpim bitmeseydi iyiydi:( 
Çok güzel sepetler örüyorlar bu iplerden.Onlardan da örme niyetim var bakalım hayırlısı.


2 yorum:

  1. Penye ipler çok moda. Ben de örmek istiyorum ama ellerim uyuşuyor. Bir de sıkılıp yarıda bırakırım diye korkuyorum.
    Renkler çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Bebek battaniyesine çok uygun renkler. Bitince çok hoş olacak. Penye ipler sağlam oluyor. Paspas için ideal bence de. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)