1 Aralık 2015 Salı

1 Aralık 2015


Çok güzel bir motif kitabı aldım. Klasik ve Modern Tığ İşi Projeler kitabın adı.Kitaptan ördüğüm bunting. Çok seviyorum böyle örgü süsleri. Öykü bile dedi ki" Anne evin her yerini süse çevirdin"




Ben aslında bu battaniyeleri hep Minnoş için örüyorum:)Bayılıyor bu kediler örgüye.


Kaç yıldır bitiremediğim motif etkinliği battaniyem.Motifler hazır ve birleştirilmeyi bekliyorlar.Ama benim maymun iştahlılığım,daldan dala atlamam yüzünden bir türlü bitemiyor.


Benim de bir ripple battaniyem olmasın mı dedim başladım.Öykü hangi renge geçeceğimi unutmayayım diye bana pattern hazırladı.Gökkuşağı renklerinde olacak.Örmesi çok zevkli.İlk sırayı oluştururken bayağı bir sinir oldum ama benim gibi sabırsız bir insanın sabredebildiği tek iş örgü.Yılmadan uğraşıyorum doğru yapmak için.
ve kakaolu pudingim, bitter çikolatam,kara kızım:)



7 yorum:

  1. bakmaya doyamadım.. harikalar... :)

    YanıtlaSil
  2. Altıgen motifleri birleştirmek biraz sıkıcı o nedenle benimki de bitemeyecek gibi.
    Buntinge bayıldım !

    YanıtlaSil
  3. Nilgün ablacığım bu sene de bitiremeyecek gibiyim ben bu battaniyeyi.Birileri bizim için birleştirse biz de kullansak ne güzel olur değil mi? Buntingi ben de çok sevdim.Öğretmenler gününde Öykü'nün cimnastik öğretmenine hediye ettik.

    YanıtlaSil
  4. aaaa bende bitirilmiş battaniye resimlerini toplayalım da yayınlayalım diyordum nesli ye daha geçen gün..
    seninkini bu hali ile aldım canım.. biterse haber ver daha yayın yapmak için epey çalışmam lazım :)

    ripple dediğin o battaniyeden bende istiyorum türlü yünler aldım evde biriktiriyorum şimdilik :D

    YanıtlaSil
  5. ay inşallah bitirebilirim Nilgün:) Valla utanıyorum kaç yıl oldu etkinliği yapalı. Ripple battaniyenin iplerini de geçen sene almıştım.Bu sene başladım.İnşallah bitiririm onu da yarım bırakmam:)

    YanıtlaSil
  6. Çook güzel görünüyor hepsi, eline sağlık :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)