28 Ocak 2015 Çarşamba


İşyerinde  öğlen tatilinde katmerli gül ve africa çiçeği denedim.Afrika çiçeğini örmesi çok zevkliymiş.bu motiften kırlent yapmak istiyorum.Havalar yağmurlu olunca Kemeraltına inip yün alamadım.İnternetten sipariş verdim.Aslında görerek, saatlerce bakarak almayı seviyorum ama kısmet değilmiş.Gökkuşağı ripple başlayacağım.Bir de eşim Fenerbahçeli battaniyesinin renklerini değiştirtti .Ama en az 20 sıra ördükten sonra bunu söyledi.daha canlı sarı istiyormuş.onun yünlerini de aldım.yünlerim gelse de bir an önce örmeye başlasam:)




1 yorum:

  1. Battaniye başlanmış ! Maşallah çok çeşitli örgü battaniye var.Elinize sağlık. Afrika çiçeği adını bilmiyordum güzel örnek. Gül, kalpli motif güzel düşmüş.😊💞 Şükran Kılınç

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)