20 Aralık 2013 Cuma

20.12.2013


adet yerini bulsun diye yılbaşı ağacımızı kurduk,süsledik.öykü'nün her sabah uyanıp müyel baba bana sürpriz getirmiş mi diye heyecanla kalkışı var görülmeye değer. müyel baba ona kedili ev botu  getirdi şimdiden.


becerikli arkadaşım ekin'in hediyesi keçe kalbim.çok seviyorum onu:)


öykü'ye yazın bu kedili  toka düzenleyici yapmıştım.hep ben topluyorum tokaları. bari kolaylık olsun diye yaptım.minik cadının en büyük zevki benim özene bözene dizdiğim tokaları bir çırpıda çıkarıp çantasına koymak.düzen müzen hak getire.


minnoşsuz bir yazı olmasın.çilekeş yavrum bizimle birlikte 6.evi.yeni eve alıştı.ağaçlardaki kargalar uçtukça odalar arasında koşturuyor. bizi güldürüyor.o ıslak burnunu yiycem minnoş senin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)