22 Ekim 2013 Salı

hayvan sevgisi


parkta baktığımız yavrucuk.ne yazık ki kayboldu:(


ikisinin uslu,minnoş halleri ne yazık ki ben fotoğrafı çekene kadar.öykü yastığı çekiveriyor hayvanın altından


ponyleri izlediğimizden beri at merakı başladı.taypark'ta belli zamanlarda çocuklara at bindiriyorlar.midillilere bindirmiyorlar diye üzülüyor ama ben büyük ata biniyorum ,büyüdüm diye de seviniyor.


 sokaktaki kediciklerim.beni gördüler mi koşturarak bir gelişleri var.ve öyküyü görünceki kaçışları:)


akvaryum aldık biz.ilk gün bütün balıklar öldü.pek üzüldük.uzun zamandır iki balıkla birlikteyiz.













1 yorum:

  1. Hayvan ve doğa sevgisi ile büyümemiş, hayvan ve doğa sevgisi içine işlememiş insanların ve toplumun sağlıksız olduklarına inanan biri olarak Öykü gibi güzel çocukları görünce çok mutlu oluyorum. Öykü'yü de Minnoş'u da nanaklarından öpüyorum :) .

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)