24 Nisan 2012 Salı

iyi ki doğdun prensesim







21 nisan öykümün doğum günüydü.
2 yaşına girdi.
son zamanlarda mickey fareyi çok sevdiği için pastasını ve süslemeleri minnie fareli yaptık.
çok güzel bir parti oldu.
yorgunluğuma değdi doğrusu.
14 büyük,5 çocuk şenlikli bir partiydi.
öykü arkadaşlarıyla oynadı,kudurdu,çok keyifliydi.

doğum günü menümüz:

*çikolatalı muffın-kekleri süslediğim kalp şeklinde çikolataların hepsi öykü tarafından yendi.
*mikili kurabiye-tarif için sevgili yeşime çok teşekkür ediyorum.herkes kurabiyeye bayıldı.tarifi soran sorana.üstünü şeker hamuruyla süsleyecektim ama vakit kalmadı:(
*patlıcan pilavı
*kereviz salatası
*sigara böreği
*ıspanaklı peynirli börek
*uğur böceği kanepe
*taratorlu kanepe
*mititi köfte
*patates salatası


o gün durdum durdum iyi ki doğurmuşum seni dedim.Çok seviyorum minik kuzum seni, çoook.

Tüm inatlaşmalarına,cadılıklarına, krizlerine, gece uyanmalarına,karşılıklı bağrışmalarımıza rağmen canımdan öte seviyorum seni…
Mutlu yıllar bebeğim…

14 yorum:

  1. Mutlu mutlu uzun yıllar dilerim minnoşuna:))

    YanıtlaSil
  2. Mutlu ,sağlıklı ve uzun bir ömür ve başarılarla dolu bir gelecek dilerim minnoşa!

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı,mutlu,keyifli bir ömür dilerim kuzuya tabi ki hep birlikte nice güzel günlerine...

    YanıtlaSil
  4. amanınnn nice yaşlar olsun Öykü'ye, demek 2 yaş oldu, maşallah, maşallah:)))

    YanıtlaSil
  5. Prensesin doğum günü kutlu olsun sağlıkla daha nice uzun yıllara inşaAllah..

    YanıtlaSil
  6. Pastayı sen mi yaptın Ebrucum şahane görünüyor, sofra zaten şahane ellerine sağlık. Öykü'ye nica yaşlar olsun ailesiyle birlikte sağlıklı mutlu, doğum günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerde deryacım.pastayı pilita pasta evine yaptırdık.çoook güzeldi:)

      Sil
  7. iyiki doğmuşşşş mini bi fare büyüyo işte :) sağlıklı,huzurlu, mutlu, bereketli bir ömür diliyorum

    YanıtlaSil
  8. çokkkçokkk sağlıklı,mutlu nice güzel yıllara.

    YanıtlaSil
  9. Doğum günü kutlu olsun Öykü'nün bakalım bana nasıl pozlar verecek:) Mailden bekliyorum bu arada sizi:)

    YanıtlaSil
  10. minik prenses nice mutlu senelere sağlık ve mutlulukla

    YanıtlaSil
  11. herkese çok çok çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  12. mutlu yıllar.evet ii ki doğurmuşuz kuzuları ve şükürler olsun yaradana...

    YanıtlaSil
  13. Amanın neler kaçırmışım ben.Her şey çok güzel görünüyor.Anne kız kırmızıları giymiş.Pek yakışmış.Sağlıklı mutlu nice yaşlara.Annesi Öykünün yanağına kocaman bir öpücük kondur benim için.Allah evladnızın acısını göstermesin.Hep mutlu yaşayın.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)