15 Şubat 2012 Çarşamba

motifler,minnoş


 alonenessin organize ettiği motif etkinliğine katıldım.
her ay bir arkadaşımız için onun seçtiği renklerle 20 motif yapıyoruz.
ilk arkadaşımızın motiflerini bitirdim.yarın kargoya verilecek.


bu da benim battaniyemin motifi.
deneme olarak bir tane yaptım.
mavi motifleri beyaz ile birleştireceğim.


minnoş için güzel dileklerini yazan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.
moralimin düzelmesine en çok katkı sağlayan sizin güzel yorumlarınız.
iyi ki varsınız:)
ilacını yaş mamanın içine koyarak veriyoruz.
Allah'a şükür ki yiyiyor.ya yemezse diye çok korkmuştum.
keyfi yerinde fotoğrafta gördüğünüz gibi.
geldi bilgisayarın üstüne oturdu ya:)


5 yorum:

  1. :))
    Ne güzel etkinlikmiş bu böyle ..
    Hemen etkinlik sayfasını incelemeye gidiyorum........
    Minnoşa mucuk :))

    YanıtlaSil
  2. Maşallah hem çalışıyorsun hemde etkinliklere katılıyorsun.Çok güzel olmuş.Eline emeğine sağlık.Minnoş ilaç içiminde sorun çıkarmamasına sevindim.Bilgisayarın üzerinde onu hamur gibi yoğururum ben:)
    Öpüyorum ikinizide:)

    YanıtlaSil
  3. Motifler çok güzel tatlım. Minnoş'un iyi haberlerine çok çok sevindim :) kuzumm benim yaa nasıl da kıskanıyorlar bilgisayarlarımızı :) çok daha iyi olacak annesi öp onu benim için ıslak burnundan :)

    YanıtlaSil
  4. bende bu etkinlikdeyim arkadaşım minnoş iyidir umarım iyi geceler
    ben bugün yolladım motiflerimi
    sevgiler
    elif

    YanıtlaSil
  5. Kedili sahibi blogları hiç kaçırmamaya çalışıyorum, hayvanları seven insanları çok seviyorum...Son resme bayıldım...kediniz çok tatlı...Benimde yakışlıklı bi oğlum var adı MAYA...blogumda resimleri var..Beklerizzz :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)