31 Ocak 2012 Salı

tefal,actıfry,cheesecake


fikrimühim sitesinde actıfry ile ilgili bir ankete katılmıştım.
böyle bir kutu geleceğini bilmiyordum.
çok mutlu oldum.
içinden çerezler,baharatlar,tarifler çıktı.
ama siz bunları göremeden biz yedik:)
kalanların fotoğrafını çekebildim.
actıfry kullanmayan,almak isteyen kararsız olan varsa
kesinlikle öneririm.
hele bir ciğer yaptık.
harika oldu.
actıfry ile yaptıklarım:
patates kızartması,köfte,ciğer,
biber kızartması,sigara böreği


geçen hafta sonu cheesecake yaptım.
 droetker cheessecake yap ile 
oldukça kolay bir şekilde,pişirmeden yaptım.
bu hafta da  tiramusu denedik.
o da çok güzel oldu.
yiyoruz tatlıları
nolacak bu göbeğin hali bilemiyorum.
verdiğim kiloları geri alıyorum.
sinirlerim bozuluyor.
yeme diyeceksin di mi
biliyorum da bu tatlı isteği yok mu
geldi mi gitmiyor:)


kahvaltılık bir ezme.
peynir,salça,kimyon,zeytinyağı,ceviz,tuz
çok seviyorum bunu.
ama çok ekmek yediriyor aman dikkat!




3 yorum:

  1. ne kaaadaaan ayıp yaa.böle resimler filan :( üüfff canım çekti iyi mi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir gün gel sana da yaparım canım.ayıp ediyorsun:)

      Sil
  2. Ebrucum kartpu ipini sormuşsun, kusura bakma hemen yanıtlayamadım çok fazla bilgisayar başında duramıyorum şu ara, En geniş renk yelpazesini bulacağın yer Ulus, Sabır ticaret, Akcanların biraz aşağısında, şengül hamamına çok yakın, garip bir tarif oldu biliyorum ama cadde ismini falan hatırlayamadım, denizciler caddesine yakın yani, o tarafta akcanı sorarsan diğerini de hemen bulursun, Kızılayda nereden aldın bilmiyorum ama Selanik caddesinde bir oyun salonu var çiçekçilerin orda, bolulu hasan usta tatlıcısının yanında bir pasaj var oradaki ipcide de bulabilirsin birde ayakkabı dünyasının yanından girilen bir pasaj var ordada satılıyor diye biliyorum, umarım yardımcı olabilmişimdir :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)