23 Haziran 2011 Perşembe

mert bebişe


temmuzda doğum yapacak arkadaşıma götürdüğüm hediyeler...
bir de battaniye almıştım ama onun fotoğrafı yok:(


mini mini minnoş bir yelek
herkes büyük yelek getirir ya hediye olarak
 ben ufacık olsun istedim
doğar doğmaz giysin.
0-3 ay giyer ancak bu yeleği.


 şampun,kremleri için mavi kutu kapladım.
arabalı kurdelayla süsledim.


          bez ve ıslak mendil için bez çantası diktim.
        arkadaşımın nane ile limon adında iki kuşu var
            onları da çantaya kondurdum:)


tabii ben bu fotoğrafları çekerken nasıl zorlandım
bizim evde meraklı çok:)

                                                              
aaa bu top benim olsun
    annem yokken aliyim şunu:)


gel minnoş şunu açmama yardım et:)


5 yorum:

  1. Ay ne şanslı arkadaşmış, güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel valla...Bak bende meraklandım şimdi.Yanımda olsaydı minik meraklılara bende katılırdım:))

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, çok emekli ve güzel bir hediye, şimdi bu arkadaşı kıskanmamak elde değil yani.

    YanıtlaSil
  4. hahaaa geçen gün bir arkadaşım öyküyle minnoşu bir aradayken çektiğim bir fotoğrafına hasta oldu. eee kedili evin, küçük kızı :) ayrıca işbirlikçi olacaklar :D

    YanıtlaSil
  5. çok güzel hediyeler bunlar.. ellerine sağlık....

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)