28 Şubat 2011 Pazartesi

kedi eve yakışır


uyuklayan minnoş



evdeki ipler yetmedi
televizyondakilerle de oynuyor


bu oturuşa hastayım:)


               
                       
                                   sevgili begonvilli ev kedi eve yakışır mimi göndermiş.
yakışmaz mı?
minnoşsuz evimizi düşünemiyorum.
Aralık 2007 doğumlu  tekir kızım
duygusaldır,kendisi isterse sevdirir
annecidir benim kızım
kağıtlı şekerle,ponponla,topla oynamaya bayılır
en kötü huyu evden ayrı kaldığında ya da biz onu evde bıraktığımızda patisindeki tüyleri yolması:(
ben onu çok seviyorum♥♥
iyi ki varsın minnoşum♥♥





ben de chilek ve ayçaya gönderiyorum.
herkese güzel bir hafta dileğiyle:)

2 yorum:

  1. çok güzel bu minnoş yemek istedim onu birden keyifle aldığım bir mim oldu benim için :)))

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı annesi:)Bütün pozlar süper.Öptüm minnoşu ensesinden.
    İyiki var iyiki varlar:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)