18 Mart 2010 Perşembe

fikri mühim-colgate sensitive pro-relief





fikrimühimden colgate kampanyasına davet mailini alınca çok sevindim.dişlerime çok önem veririm.yeni ürünleri de takip ederim.colgate paketinden diş macunu,diş fırçası,15 tane de deneme boyu diş macunu çıktı.küçük boyları denmeleri için tanıdıklarıma dağıttım.
Ben beğendim.Soğuk su testi de yaptım.herkese tavsiye ederim.
Bu diş macunu özellikle diş hassasiyeti yaşayan kişiler için çıkarılmış.Türkiye'de insanların %31'i diş hassasiyeti sorunu yaşıyormuş.Sıcak, soğuk, tatlı, ekşi yiyecek ve içeceklerle bu hassasiyet tetikleniyormuş.Colgate Sensitive Pro-Relief’i hassasiyet olan bölgeye 1 dakika süre ile uguladığınızda sinirleri sıcak ve soğuk duyulara karşı korumasız bırakan açık kanalları tıkayarak anında rahatlama sağlıyormuş.daha detaylı bilgi ve burada

1 yorum:

  1. (ebrulikedi)ya öyle mi ne gördün balım üşenmezsen yaz mailden merak ederim. Çok şükür iyi şimdi canım uzun uzun yazdım şimdi sonunda özlemişim bende :) Sağol canım ilgine, umarım filmi de beğenmişsindir tatlım. Bu arada Renan sahibi Fikri Mühim'in arkadaşım benim sevindim bunu da görünce öperim canım.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)