4 Ocak 2010 Pazartesi

yine yeni yeniden hanım dilendi bey beğendi

napiyim bu motifi çok seviyorum.kendi yaptığım da bir bitse de paylaşsam sizlerle.her gören bayılıyor.bu aralar canım hiçbirşey yapmak istemediği için öyle bekliyor.bir de küçük küçük motiflerle yaptığım için daha oyalayıcı tabii.
bu yatak örtüsünü görümceme kayınvalidem yaptı.yapmak isteyenler için,hangi renkten yapsam diye düşünenler için fikir verir diye paylaşayım istedim.



şehir dışına gittiğimiz için öncesinde kutlayamadım yeni yılınızı. hepinize mutlu,sağlıklı,huzurlu bir yıl diliyorum.zaman geçiyor,neler neler yaşıyoruz .2009 benim hayatımı altüst eden bir yıl oldu.zorlu geçişler yaşadığım;şehrimi,işimi değiştirdiğim bir yıldı.öte yandan hedeflediğim şeyleri başardığım,hamilelik haberini alıp havalara uçtuğum.iyisiyle kötüsüyle bitti.önümüzdeki maçlara bakalım:)2010 da herşey gönlümüzce olsun.kucak dolusu sevgiler...

2 yorum:

  1. bu örtüler harika olmuş ama motifleri nasıl birleştireceğimi bilemiyorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  2. ben de http://pinkdaisy.blogcu.com/Elisleri-benim+elislerim/sayfa/1
    burdan bakarak yapmıştım.burda çok güzel örnekleri var bu motifin.umarım yardımcı olur:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)