19 Eylül 2009 Cumartesi

iyi bayramlar


işte geldim burdayım:) ara ara takip etmeye çalıştım sizleri ama işyerinden çok rahat olmuyor.daha da taşınamadım.bazı pürüzler çıktı.bayram ertesine kaldı.kolilerimizle mutlu mutlu yaşıyoruz.iki şehir arasında gidip geldiğimden yeni,yorucu,özlem dolu,farklı bir dönemdeyim.
minnoşum 1 haftadır beni görmüyor ya yavrum yine patisindeki tüylerini yolmuş.dün akşam beni karşılayışını görmeliydiniz.hem miyavlıyor,hem sürünüyor.yarım saatten fazla sürdü koklaşmamız.orda sokak kedilerini besledim,sevdim kızımı özledikçe. eşimin,evimin özlemi ayrı zor.ama Allah böyle ayrılık versin napalımidare edeceğiz artık.
herkesin bayramını kutluyorum.herkes sevdikleriyle güzel bir bayram geçirir inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)