19 Ağustos 2009 Çarşamba

İSTANBUL'A 3.KÖPRÜ İSTEMİYORUZ



17 yaşına kadar İstanbul'da büyüdüm.Ankara'da yaşayan bir insan olarak da hep İstanbul'u özledim.doğası,tarihi güzellikleri,herşeyiyle istanbul başka türlü bir şehir.en son İstanbul gezimizde Emirgan korusunda yürüyüş yaptık eşimle.sincapları gördük;çiçeklere,ağaçlara hayran kaldık.niye böyle bir yer Ankara'da yok diye iç geçirdik.

şimdi istanbul'a 3.köprü gündemde.Proje kapsamında Alibeyköy, Fatih ve Belgrad Ormanları, Polonezköy Ormanları tahrip olacak. su havzaları yok olacak.trafiğe çözüm olacak mı?hiç sanmıyorum.
insanoğlunun doğayla bu mücadelesi,doğayı yok etme çabası niye?bizim anlayamadığımız anlaşmalar,savaşlar,ticari durumlar nedeniyle gün geçtikçe herşeyi yok ediyoruz.bunun sonu yok galiba.doğanın dengesini bozuyoruz.
bu konuyu hatırlatan ve yazan öykü ve blogunda okuyup yazmaya karar verdiğim ayçaya ,ve yazan herkese teşekkürler
İSTANBUL'A 3.KÖPRÜ İSTEMİYORUZ.

2 yorum:

  1. Ben cok tsk edıyorum sevgılı ebrulıkedi
    ve herkesten aynı duyarlılıgı beklıyorum umıt edıyorum kı
    bu konuda herkes ustune dusen gorevı yarınları kendılerı cocukları
    ve Istanbul umuz ıcın yapar
    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  2. sevgili ebrulikedi,
    keşke herkez bu kadar duyarlı olsa.
    sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)