8 Ağustos 2009 Cumartesi

samsung netbook ve duygusal kedim minnoş










günlerdir beklediğim an geldi. eşim söz vermişti.yeni işimi kutlamak için bu küçük netbooku alacağına.bugüne kadar onun kullanıp eskittiği,üstünü çizdirdiği,eski laptopu kullanıyordum.hatta datron yazısının R'si düşmüştü.zaten simetriye takığım:)bimeks'de de kampanya olunca emektar datronumu 350 tl'ye verip bu küçük cici oyuncağa 250 tl'ye sahip oldum.dünden beri kurcalıyorum.şarjını bitirdim sonunda.şimdi şarj olmasını beklerken eşimin laptopından yazıyorum.kıskanç şey durmadı tabi o da kendine yeni bir laptop aldı.onunki de güzel.özellikleri de iyiymiş.ben teknolojiden çok anlamam da:(





benim canım kızım biz yokken üzülmüş,sıkılmış.arka patisindeki tüyleri bir güzel yolmuş.şu anda yakalıkla gezmesinin sebebi bu.ve tabii ki hiç mutlu değil bu durumdan.bu kedi niye bu kadar hassas???bir de kedilere nankör derler.yalan kardeşim yalan.şimdi sakin,durgun bir kedi oldu.kendini yalayamadığı için sürekli sevilmek,taranmak istiyor.normalde asla çıkmayacağı kucağımdan inmez oldu.pazartesi tatile gideceğimiz ve ne yazık ki onu götüremeyeceğimiz için bu durum beni çok üzüyor.ama bacağını daha kötü bir hale sokmaması için onu takması şart:(




4 yorum:

  1. Gülegüle kullanın siz de... Mutlu yazılar yazın cici kızınızla. Ben kızım diyorum benimkine :))
    Saç bandı da süper olmuş, çok yakışmış. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Hehehh Ömi görsün bunu sevindik Samsung ailesinden olarak. Geçmişler olsun kızına.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler.telefonum da samsung.çok severim samsungu ben:)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanın
    şirineye de geçmiş olsun

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)