26 Ağustos 2009 Çarşamba

ödülüm







en başta beni bu ödüle layık gören pinkdaisy(pinkdaisy.blogcu.com)'e çok teşekkür ediyorum.


Ödülün Kuralları :
1=Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2=Sizi ödüllendirenin linkini yayınlayın.
3=Ödülün logosunu yayınlayın.
4=7 yaratıcı arkadaşınızı ödüllendirin.
5=7 blogun linkini yayınlayın.
6=Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7=Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın
.



takip ettiğim çoğu blog ödülünü aldığı için ödülümü kimseye devredemiyorum:( ödül almayan tüm blogculara gönderiyorum.

gelelim ilginçliklere;

1.tek sayıları hiç sevmem.tek sayılı hiçbirşey yapmam.poğaça bile yapacaksam çift sayı kadar olacak.
2.çıldırtıcı bir simetri hastalığım var.üniversite sınavında kalemleri düzeltmekten sorulara başlayamamıştım.
3.kapalı alan korkusu yüzünden asansöre binmem.11 kat çıkmışlığım vardır:)elim doluysa torbaları asansöre koyup kendim merdivenle çıkmışlığım da vardır:)

4.mükemmelliyetçiyim.kendime dünyayı dar ederim bazen.tabii insanlara da :)

5.solağım.bence ilginç değil ama insanlara hep ilginç geliyor.solak solak nasıl böyle güzel yazıyorsun diye:)ben de gülüyorum.ama daha ilginci okulda tahtada sol elle yazamazdım.sağ elle yazardım.

6.hafızam çok iyidir.en küçük detaya kadar hatırlarım.doğum günlerini hiç unutmam.arkadaşlarımın eşlerinin bile doğum günlerini bilirim.

7.inek hastasıyımdır.mutfağım ve evimin bir çok yeri inekli objelerle dolu.tabaklar,kumbaralar,magnetler,baharatlık takımı,tuzluk,çerçeve,kaşıklık,...makinam hala gelmediği için çekemiyorum resimlerini ama başka bir yazıda çeker gösteririm ineklerimi.

işte böyle.şimdi şöyle bir okudum.takıntılıyım ben galiba:)

1 yorum:

  1. Ayy bunlar çok şirin olmuşlar. Kuşlar ve kedi özellikle çok sevimliler.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)