6 Ağustos 2009 Perşembe

19.90 tl değil 4 tl







5 günlük adana seyahatinden sonra ankaradayım.adananın sıcağından börtmüşken geldik ki ankara da yanıyor.adanada sanki sıcak klima üflüyor.nefes alamıyorsun.biz yaylaya çıktık.ama oralar bile sıcaktı.nasıl 4 yıl yaşamışım oralarda diye kendime sordum durdum.Allah yardımcıları olsun.









aylar önce mavi jeanste bu tarz bir saç bandı görmüştüm.fiyatını görünce şaşırmıştım.20 liralık birşey değil sonuçta.istanbul'da ortaköyde benzer fiyatlara görünce kendim yapmaya karar verdim.4 liraya mal oldu.bir yemeniden 2 tane çıkıyor hem de.








geldiğimizde kediciği aradık durduk.ama bulamadık.ona bakan kişi dükkanlarının oraya götürmüş.oyuncu,çok tatlı bir kediydi.sokakta kalması beni üzdü:(




7 yorum:

  1. çok güzell olmuşşşşşş

    kediye bende üzüldüm

    YanıtlaSil
  2. valla çok acıyorum bende bu sıcaklarda hasta ve yaşlılara :( Güle güle tak canım, kediyi de umarım besler bakar birileri. Bu arada ebrulikedi canım Ankara'da Ikea açılacaktı bu sene ama şehir içinde bir yer bakıyorlarmış bulamamışlar diye biliyorum canım.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler ayliz ve stil direktörü.ikeayı ben de öyle duydum ama zaten istanbuldan izmirden hallediyoruz alışverişimizi.onlar açana kadar:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. çok havalı olmuş saç bandın canım.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. kenarlarını nasıl yaptınz hazırmı

    YanıtlaSil
  7. nur ve kapkara teşekkürler.
    adsız kenarları hazır.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)