31 Temmuz 2009 Cuma

kediciğimize yuva arıyoruz




bugün çok yoğun bir gündü.çankırıya gittik geldik.lojmanı,işyerimi gördüm.bahçede kediler
var.bana göre yani.
planlamaya çalıştım birşeyleri falan filan.zaten gece içime dert oldu kedicik.nedense bu kediyi
çok sevdim.eşim
minnoşun pabucu dama atıldı diyor.yarın yola çıkıcam ama kedinin derdinden daha bavul ile
hazırlayamadım.resmini çekmek için bütün sitede aradım durdum.ama resim çekmek zor
oldu.öyle hareketli ki:)bizi tanıdı artık.görünce koşarak geliyor.birkaç yere haber bıraktım.bir
arkadaşıma söyledim.belki eşine sürpriz yapacak.ama belli değil.5 gün ankarada olmayacağım
için endişeliyim.dönünce inşallah burada bulabilirim.
inşallah çok sevileceği bir yuvaya sahip olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)