27 Temmuz 2009 Pazartesi

iğnedenlik



yeni bir hafta.pazartesileri oldum olası sevmem.afyonum geç patlar pazartesileri.bugün öyle olmadı.7.30 da eşimin ayarladığı 3 ayrı alarm sesiyle uyandım daha doğrusu uyandırıldım.hepsini de benim tarafıma koymuş.ben de uyanayım diye. o işe gidiyor ben daha uyuyorum ya.kıskanıyor:)

temizlik yaptım,duş aldım.zaten sıcak.şöyle bir uzanayım gazete okuyup dinleneyim dedim ama ne mümkün.derinden miyav sesleriyle minnoş beni çağırıyor.balkondaki dolaba zıplamış ama başarılı olamamış patilerinin ucunda dolaptan sallanan bir kedi.sabahtan beri sinek avladığı için yine bir sineğin peşinden çıkmış oralara.beni güldürüyor bu yaramaz kız:)

geçen hafta bu iğnedenliği yaptım.kendisi kullanılmayan bir tuzluktu.heryerde görüp beğeniyordum.ben de kendime yapıverdim bir tane.

geçen hafta cuma günü ayça ile tanıştık.tesadüf birbirimize çok yakın oturuyormuşuz.5dakikalık yürüyüş mesafesi.valla sohbet sohbeti açtı.zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.çok tatlı bir insan.yanıdığıma gerçekten çok mutlu oldum.cipsiden bahsetmesem olmaz.bir konuşuyor mav mav.hele o güzel mavi gözleri.çok güzel bişiy.

benden bu kadar.hazırlanıp işe gitmem gerek.
herkese iyi haftalar

2 yorum:

  1. ya ben de mi yapsam bir tane şu iğnedanlıktan :))) hepiniz birer birer yaptınız, ben kusur kalmıyım :))) tuzluktan yaptın demek hehe, ellerine sağlık canım. dün karşıya geçemedim, seni görmeden önce bir otobüs bir minibüs kaçırmıştık ve 541'e binmek için aşağı yola hızla yürüyorduk :) bu hafta konuşalım, müsait olduğun bir gün daha çok görüşelim :) hadi iyi çalışmalar sana, öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Bu desen çok tanıdık geldi bana:))
    Çok şirin olmuş, içine de düğmeleri koyarsınız, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)