3 Haziran 2009 Çarşamba

domuzcuk

merhabalar efendim.yoğunluktan yaptıklarımın resmini çekemiyordum.bugün fırsat buldum sonunda.domuzcuğumla karşınızdayım.bu domuzcuğun şemasını http://hayalarkadaslarim.blogspot.com/ dan aldım.teşekkür ediyorum kendisine.

yalnız ben örerken dalıp kendimce örmüşüm.sonradan farkettim sayılara uymadığımı.gözleri de komşum almış sağolsun.


bu küçük oyuncakları örmek çok eğlenceli oluyor.benim gibi yeni başlayanlar için pratik.hemen de bitiyor.minnoşa da civcive benzeyen birşey ördüm.minnoşun da amigurumisi var diye bayağı da güldük.ağzında ordan oraya gezdirdi.çok sevdi.ama şimdi kayıp:(




1 yorum:

  1. minnoşun da artık amigurumisi varsa ben de kendime yapıyım bari :)) domuzcuk çok sevimli olmuş. gözleri de süper olmuş :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)