30 Nisan 2009 Perşembe

bugün ne pişirsem?

uzun bir aradan sonra merhaba.bahar temizliği,grip,tatil,yeni iş derken blogu ihmal ettim.nezleden bir türlü kurtulamadım.nerdeyse iki hafta olucak.tabii tatile gidip havuza girince,soğuk içecekler içince biraz uzadı hastalık.ama tatile gitmişim ne zaman sonra havuza da girmesem olmayacaktı:)
ankaradan yağmurlu havada yola çıkınca bütün hayallerimiz yıkılmıştı.antalyaya kadar yağmur yağdı.antalyada hava günlük güneşlik.çok mutlu olduk.minnoşumuzu ankarada güvenilir ellere teslim edince oteldeki kedilerin fahri anneliğini yaptım 3 gün.yemeklerimizi onlarla paylaştık:)
gelelim tenceremize.bayağı bir zamandır örgü oyuncakları araştırıyordum.ilk olarak panda yaptım.ancak onu paylaşamıyorum.elleri ve ayakları bitmeden kaptırdım onu.arkadaşımın oğluna hediye edecektim.geldiklerinde gösterdim.o da bitmemiş haliyle çok beğendi; aldı gitti:)
tencereyi de başka bir arkadaşımın kızına yaptım.altını şekerli suda bekletip küçük bir kavanozla şeklini verip sertleştirdim.şirin oldu:)

2 yorum:

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)